Σάββατο 14 Μαΐου 2016

ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ...
Από τον χώρο της παιδείας και από τον εφιάλτη της υγείας


Από τον Ηλία Ν. Ηλιακόπουλο

     Σε λίγες ημέρες οι μαθητές διαγωνίζονται στις πανελλήνιες εξετάσεις για μια θέση στον ξεθωριασμένο ήλιο στα πανεπιστήμια της χώρας. Το φαινόμενο αυτό παρακινεί για βαθύτερες σκέψεις που καταδεικνύουν τις ψευδαισθήσεις μέσα στις οποίες ζούμε. Που αλήθεια βρίσκεται η περιθρύλητη δωρεάν παιδεία, που την ακούμε από ένα ψευδεπίγραφο κράτος δεκαετίες ολόκληρες, αλλά δεν την βλέπουμε ούτε την αγγίζουμε; Αν δεν οδηγηθούν οι ταλαίπωροι μαθητές στα παράλληλα διδασκαλεία μάθησης με καταβολή παχυλών διδάκτρων, οι ελπίδες για την τριτοβάθμια εκπαίδευση παραμένουν χλωμές. Οι φτωχοί γονείς σίγουρα , κατά κανόνα, δεν έχουν να στείλουν τα παιδιά τους σε καλοπληρωμένα φροντιστήρια και έτσι πάει περίπατο η Συνταγματική επιταγή, πως όλοι οι Έλληνες είναι ίσοι ενώπιον του νόμου.

     Που αλήθεια είναι η δωρεάν περίθαλψη στην υγεία, εις υγείαν τελικά των κορόϊδων, που πληρώνουν γενναίες ασφαλιστικές εισφορές, αλλά πραγματική περίθαλψη δεν έχουν. Αν δεν πέσει το φακελάκι ή δεν πάει ο ασθενής σε ιδιωτικό ιατρείο, γιατρειά δεν βλέπει. Τα δημόσια νοσοκομεία ευρίσκονται υπό κατάρρευση και εμείς μιλάμε για δωρεάν περίθαλψη. Πως να έχουμε όμως, όταν οι ασυνείδητοι πολιτικάντηδες μετέτρεψαν τις ασφαλιστικές εισφορές σε δομημένα ομόλογα για να τα παίξουν στο χρηματιστήριο και παρά τα βδελυρά αυτά εγκλήματα κυκλοφορούν ανάμεσα μας ελεύθεροι;!

     Δύο παραδείγματα από την καθημερινότητά μας, για να διαπιστώσουμε σε τι ψευδαισθήσεις ζούμε. Αυτήν την φενάκη και αβελτηρία της ψευδεπίγραφης δημοκρατίας έχουμε αποδεχθεί, κανένας δεν μιλάει, κανένας δεν εξεγείρεται. Και να σκεφθείτε ,πως το δικαίωμα στην παιδεία αλλά και στην υγεία περιέχονται πομπωδώς μέσα στο καταξεσκισμένο και χιλιοπαραβιασμένο από τους χαμερπείς πολιτικάντηδες Σύνταγμα μας. Στο κεφάλαιο περί ατομικών δικαιωμάτων η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του κράτους, διακηρύσσει το αρ,16 παρ.2 του Σ και έχει σκοπό την ηθική πνευματική επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και την διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Τόσα φληναφήματα συσσωρευμένα σε μία συνταγματική διάταξη σε σχέση με αυτά που συμβαίνουν στην πραγματικότητα δύσκολα κανείς βρίσκει αλλού. Αλλά πέστε μου πως υλοποιείται το αρθ,16 παρ 4 "Όλοι οι Έλληνες έχουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας...σε όλες τις βαθμίδες(sic!)" ;όταν τα ιδιωτικά παραμάγαζα δουλεύουν στο φούλ τις μηχανές τους έναντι αδρής αμοιβής, εκτελώντας τις υπηρεσίες που δεν μπορούν να φέρουν σε πέρας οι καθηγητές του δημοσίου σχολείου; Γιατί αλήθεια δεχόμαστε να επιβαρύνονται διπλά τα παιδιά μας σε χρόνο, σε ψυχική φθορά και σε άγχος; Πόσο ηθικά ανάλγητοι είμαστε όλοι εμείς οι σύγχρονοι γραικύλοι, που δεχόμαστε να παίζεται αυτό το θέατρο Σκιών; Αυτές αλήθεια είναι οι μεταρρυθμίσεις όλων των προοδευτικών, σοσιαλιστικών ψοφοδεξιών και αριστερίστικων κυβερνήσεων; Και όμως τόσες δεκαετίες όπως ανέφερα κανείς δεν μιλάει, κανείς δεν αντιστέκεται βλέποντας το άθλιο σύστημα να σκοτώνει τα παιδιά του ,τα εγγόνια του, αποδεικνύοντας κατά τον πιο εύγλωττο τρόπο το μέγεθος του νεοραγιαδισμού και της εσωστρέφειας που μας διακρίνει ζώντας μέσα στην κίβδηλη αυτή κοινωνία. Αν η δημόσια εκπαίδευση έχει αποτύχει, γιατί δεν βγαίνουν μπροστά οι υποτιθέμενοι ταγοί αυτού του τόπου, πολιτικοί τσαρλατάνοι, πνευματικοί βολεμένοι καθηγητάδες , ανάξιοι πραματευτάδες να καταγγείλουν την σήψη, να την διορθώσουν αν μπορούν και αν δεν γίνεται, τότε να καταργήσουν το δημόσιο σχολείο, να πάρουν τις ευθύνες τους, να πουν όμως έστω και μια φορά την αλήθεια. «Έλληνες, δυστυχώς αποτύχαμε. Μας αλλοτρίωσε το κυνήγι του άκρατου κέρδους.»Δεν έχουμε όμως την δύναμη ως κοινωνία να το πράξουμε γι αυτό και κυλιόμαστε στον απύθμενο βούρκο του ελλαδικού χοιροτροφείου μας. Αλήθεια σε ποιά πολιτισμένη χώρα της Ευρώπης συναντάται  το φαινόμενο των θεσμοθετημένων ιδιωτικών φροντιστηρίων; Πιστεύω σε καμία αλλά και αν υπάρχει δεν μπορεί να συνδυάζεται με τόσο αισχρό τρόπο με το θεσμικό σχολείο, που δίνει και το σχετικό απολυτήριο, όταν όζει από μακριά πώς αυτά τα δύο νεοελληνικά εξαμβλώματα είναι πολλές φορές συγκοινωνούντα δοχεία Αμείλικτες σκέψεις αλλά μάλλον δεν πυρώνει το αυτί κανενός. Όταν ένας λαός παίρνει την κατηφόρα της καταστροφής, δείχνει ότι δεν νοιάζεται για τίποτε. Αυτές τις μεταρρυθμίσεις όφειλαν να έχουν κάνει οι κατά καιρούς νομείς της εξουσίας, αριστεριστές, σοσιαλιστές  ψοφοδεξιοί αλλά και σύγχρονοι εμετικοί μπολσεβίκοι  και όχι να απομυζούν με την ξενόδουλη υποτέλειά τους το μεδούλι αυτού του άφρονος γεμάτο ιδεοληψίες  λαού.

   Ή μήπως τάχα αυτή η άθλια διαχρονικά εθνοπροδοτική ουτιδανή πολιτεία ίδρωσε κατ ελάχιστον για να υλοποιηθεί το αρθ,5 παρ.4 που επίσης πομπωδώς διακηρύσσει το δυστυχώς από αυτή ευτελισμένο Σύνταγμά μας "Καθένας έχει δικαίωμα στην προστασία της υγείας του..."Αλήθεια πώς, με φακελάκια και μπόλικο χρήμα; Όποιος έχει χρήμα λοιπόν μπορεί να σωθεί, όποιος δεν έχει θα τσουβαλιάζεται στα χαλασμένα ράντζα των διαλυμένων νοσοκομείων περιμένοντας  να έχει τύχη, να βαρεθεί ο χάρος να τον πάρει. Ούτε  εδώ όμως επιχείρησε ποτέ αυτό το άθλιο κράτος σοβαρή μεταρρύθμιση αφού και το ίδιο το πολυδιαφημισμένο στη αρχή Εθνικό σύστημα Υγείας ΕΣΥ αποδείχθηκε θνησιγενές.

 Τότε λοιπόν νεοραγιάδες, γιατί πληρώνουμε φόρους για να μας τα τρώνε οι κομματικοί αρουραίοι; Το χειρότερο, μας εμπαίζουν συνειδητά και εμείς το αποδεχόμαστε. Πότε αλήθεια από υπάρξεως του ελληνικού κράτους σκέφθηκε όλη αυτή η "μαφία" των πολιτικάντηδων και η εμετική κουστωδία τους πραγματικά την ελληνική νεολαία και τον χειμαζόμενο λαό; Ποτέ! Τον εκπαίδευαν μόνο να γίνει νεοραγιάς για να τους υπηρετεί Έχουμε ως κοινωνία καμμία επαφή με την διδασκαλία και την εγκόλπωση ως βίωμα της Πλατωνικής φιλοσοφίας;  Έχετε την εντύπωση λοιπόν, πως κάτω από αυτές τις συνθήκες μπορεί ο βίος ο δικός μας και των παιδιών μας να είναι όλβιος; Αμφιβάλλω...!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.